REFERENSSIT

Monet asiakkuutemme ovat vuosien varrella kasvaneet yksittäisten kampanjalähtöjen toteutuksista kumppanuuksiksi, joiden myötä vaikuttajamarkkinointi on otettu osaksi yrityksen strategiaa. Parhaat tulokset saavutetaan pitkäjänitteisessä yhteistyössä, jossa tiedot liiketoiminnan tavoitteista ja tulokset myynnin ja markkinaosuuden kehityksestä jaetaa asiakkaan ja Indieplacen kesken. Esimerkkejä tuloksellisesta vaikuttajamarkkinoinnista löydät tutustumalla alla oleviin case-kuvauksiin!

Anamma-vegaanituotteet haluttiin tuoda tunnetuksi kohderyhmälleen, samalla antaen myös inspiraatiota niiden käyttöön. Myös muita kuluttajia haluttiin rohkaista tutustumaan Anamma-tuoteperheeseen ja kokeilemaan tuotteita.

LUE LISÄÄ

Joulu on Adlibris-verkkokirjakaupan vilkkainta aikaa! Mutta miten saada kuluttajien tietouteen Adlibriksen monipuolinen tuotevalikoima, joka sisältää kirjojen lisäksi muita pimeneviin iltoihin sopivia tarvikkeita, kuten lankoja, neulontapuikkoja, askartelutarvikkeita ja kameroita?

LUE LISÄÄ

Halusimme positioida Vaasan Taika -leivän arjen yläpuolelle leipänä, joka tuo ravinnon lisäksi myös iloa. Tavoitteena oli kasvattaa leivän myyntiä luomalle sille uniikki positio, joka vetoaa myös kuluttajien emotionaaliseen puoleen.

LUE LISÄÄ

TABASCO® Brand Pepper Sauce, perinteikäs chilikastike, oli tyypillisen ongelman edessä: miten saada kuluttajat käyttämään tuotetta laajemmin ja monipuolisemmin? Kuluttajille entuudestaan tuttu tuote haluttiin esitellä inspiroivana osana modernia keittiötä ja samalla rohkaista kuluttajia käyttämään tuoteperhettä ennakkoluulottomasti ruoanlaitossa.

LUE LISÄÄ

Makkara on tuttu tuote monelle, mutta kuinka tunnettu tai kiinnostava se on raaka-aineena ruoanlaitossa? Kampanjan tavoitteena oli saada kuluttajat ymmärtämään makkaran monet mahdollisuudet ja nostaa tämä raaka-aine täysin uuteen ulottuvuuteen ruoanlaiton keskuudessa.

LUE LISÄÄ

Kampanjan tavoitteena oli nostaa hammasharjan preferenssiä nuorisokohderyhmässä sekä lisätä tuotteen myyntiä heti lanseerauksesta alkaen. Miten luoda hammasharjasta kampanja, joka vetoaa nuoriin naisiin?

LUE LISÄÄ

Suomeen lanseerattiin uusi Vichy Dermablend -tuotesarja. Tuotteet ovat myynnissä vain apteekeissa, joten haasteena oli tuotelanseerauksen lisäksi tehdä apteekki tutuksi kosmetiikan ostopaikaksi.

LUE LISÄÄ Katso video

Arlan uudessa Ihana-brändissä yhdistyvät vahva estetiikka, inspiraatio sekä aisteja herättävät kokemukset. Brändin haluttiin puhuttelevan erityisesti kauneutta ja muotia arvostavia, Instagramissa aktiivisia kuluttajia, jotka suovat itselleen nautinnollisia herkutteluhetkiä. Tämän pohjalta lähdimme kehittämään ratkaisua @Ihanan Instagram-presenssin luomiseksi!

LUE LISÄÄ

Babylips-huulivoiteet lanseerattiin Suomen markkinoille, kun tuote oli jo menestyksekkäästi lanseerattu muissa Pohjoismaissa. Tuotteen tiedettiin kiinnostavan erityisesti nuoria naisia. Huulivoiteet haluttiin esitellä trendikkäinä ja hyvännäköisinä – ne eivät pyrkineet kilpailemaan ominaisuuksilla vaan imagolla. Miten saada kohderyhmä liikkeelle pienillä markkinointipanostuksilla?

LUE LISÄÄ

Vuonna 2011 kameroiden markkinointi oli suunnattu ammattilaisille ja vanhempien kohderyhmien harrastajille. Bloggaajat eivät omistaneet kunnon kameroita ja kuvanlaatu blogeissa oli kehno. Miten saada uusi nuorten naisten kohderyhmä käyttämään juuri Olympus-kameroita?

LUE LISÄÄ