Vaikuttajamarkkinoinnin caset
Parhaimmillaan vaikuttajamarkkinointi muovaa mielikuvia, luo konversioita ja tukee kasvua.
Me tiedämme, miltä aito vaikuttavuus näyttää – tutustu vaikuttajamarkkinoinnin ja PR:n case-esimerkkeihimme, niin tiedät sinäkin.

Tony’s Chocolonely – tunnettuutta PR-vuosistrategialla
Työstimme Tony’s Chocolonelylle PR-vuosistrategian, joka lisäsi tietoisuutta brändistä luovalla, leikkisällä tavalla.

Sokos 70v. – Miten PR-tapahtumalla luodaan laajaa näkyvyyttä
Järjestimme Sokos 70v. juhlakiertueen lanseeraukseen PR-tapahtuman, jolla luotiin laajaa näkyvyyttä, kiinnostusta ja hypeä jo ennen kiertueen starttia.

Skin Proud – Brändi tunnetuksi PR-tapahtuman avulla
Järjestimme Skin Proud- brändille inspiroivan ja eksklusiivisen PR-tapahtuman, jossa juhlistettiin jokaisen ihoa juuri sellaisena kuin se on!

Erisan+ – Koskettava konsepti erottuu massasta
Loimme vaikuttajamarkkinoinnin vuosiyhteistyökonseptin, joka puhutteli kuluttajia tuomalla syvyyttä ja koskettavuutta sisältöihin.

Keso Vanilja – Näin luotiin ilmiö, joka tyhjensi hyllyt
Inspiroiva vaikuttajamarkkinoinnin konsepti synnytti ilmiön, jota ruokittiin PR-toimenpiteillä.
Antti Tapani
Antti Tapani -brändin kohdalla kaikki lähtee arvoista – Great was never normal. Pitkäaikaisessa yhteistyössä on onnistuttu valitsemaan brändin arvoja heijastavat ja kohderyhmää puhuttelevat vaikuttajat, joiden kautta brändi puhuttelee aidosti haluttua kohderyhmää.
Aitous, diversiteetti ja monipuolisuus ovat johtaneet vakuuttaviin tuloksiin sekä tavoittavuuden että myynnin osalta.

Telia Pride
Helsinki Priden yhteydessä Telia halusi antaa tilaa erilaisille rakkaustarinoille ja maalata rakkauden kaikki muodot näkyväksi. Tavoitteena oli luoda yhdessä vaikuttajien kanssa tila, jossa kaikenlaiset rakkaustarinat tulevat nähdyksi ja kuulluksi.
Haastoimme LGBTQ+ -yhteisöön kuuluvat vaikuttajat jakamaan henkilökohtaiset rakkaustarinansa, joiden pohjalta taiteilija-vaikuttaja Rakastaja-Robert loi taideinstallaation Telian lippulaivamyymälään.

Dove
Doven vuosiyhteistyön tavoitteena oli vahvistaa Doven brändiä ja samalla ottaa kantaa erityisesti sosiaalisen median ulkonäköpaineisiin Doven Itsetuntohankkeen kautta. Brändille oli tärkeää, että vaikuttajat hehkuvat pinnallisuuden sijaan aitoutta, pystyvät puhumaan tärkeistä asioista luonnollisesti ja ovat ennen kaikkea sinut itsensä kanssa voiden hyvin omassa kehossaan.
Vaikuttajien henkilökohtaiset ja tarinalliset julkaisut saivat seuraajilta paljon kiitosta ja herättivät keskustelua tärkeän aiheen ympäriltä.

Jaffa Juicy
Jaffa Juicyssa maistuu kesä! Kovan kilpailun virvoitusjuomamarkkinassa mainontaa pitää lähestyä luovin keinoin. Siksi Z-sukupolvelle suunnattu virvoitusjuomakampanja toi yhteen kolmen vaikuttajaparin luovat sisällöt, joista koostettiin kesän mehukkain mainosvideo.
Vahva vaikuttajavetoisuus toimi Z-sukupolvelle suunnatussa markkinoinnissa: uutuustuotteen myyntitavoite ylittyi kampanjan voimin jopa 56 %.

Iso-Syöte
Iso-Syöte haluttiin esittää laajalle yleisölle kiinnostavana ja ennen kaikkea monipuolisena ja inspiroivana matkakohteena, joka palvelee matkailijoiden tarpeita personoiduista toiveista riippumatta. Vaikuttajasisällöllä rakennettiin valmiita matkapaketteja ja vinkkilistoja, joissa tuodaan esiin, kuinka Iso-Syöte monipuolisine palveluineen on vastannut kunkin vaikuttajan lomatoiveisiin. Kampanja tavoitti suuren yleisön korkealla sitoutuneisuusasteella.

Pohjolan rengastie
Koronapandemian myötä ulkomaan matkailua on rajoitettu merkittävästi. Yhteistyöllä Oulun kaupungin ja Visit Oulun kanssa haluttiin viestiä ja nostaa Oulua ja sen lähialueita suomalaisille matkailijoille. Vaikuttajat matkasivat Ouluun ja Oulun lähialueelle toteuttamaan itselleen personoidun rengasreitin erilaisten aktiviteettien parissa. Kampanja sai aikaan poikkeuksellisen suuren aktiivisuuden ja innosti kuluttajia suuntaamaan pohjoiseen: kesä vaikutti palveluntarjoajien mukaan olleen kaikkien aikojen matkailukesä Oulun seudulla.

Lindex Lingerie
Jokainen keho on rakastamisen arvoinen. Lindex Lingerie kampanjan tavoitteena oli rikkoa kiiltokuvamainen oletus alusvaatteista ja tuoda esiin kauan toivottuja isompia kokoja Lindexin rintaliivimallistossa. Vaikuttajien luontainen rohkeus ja heittäytymiskyky rohkaisivat mukaan kehopositiiviseen keskusteluun, luoden aiheen ympärille yhteisöllisen ilmapiirin. Kampanjan avulla vaikuttajat tavoittivat reilusti yli oman seuraajamääränsä, sitouttaen kuluttajia ennätyskorkealla asteella.

Apetina Paneer

Vaikuttaja auttaa

Joka päivä on #viaplayviikonloppu

#teamgalaxy
