Lähtötilanne

Arlan uudessa Ihana-brändissä yhdistyvät vahva estetiikka, inspiraatio sekä aisteja herättävät kokemukset. Brändin haluttiin puhuttelevan erityisesti kauneutta ja muotia arvostavia, Instagramissa aktiivisia kuluttajia, jotka suovat itselleen nautinnollisia herkutteluhetkiä. Tämän pohjalta lähdimme kehittämään ratkaisua @Ihanan Instagram-presenssin luomiseksi!

Konsepti

Haastoimme huippusuositut vaikuttajat, Uinon ja Mariannan, astumaan oman mukavuusalueensa ulkopuolella ja keksimään Ihanan ympärille jotain raikasta, uutta ja erilaista.

Kehitimme haasteen ympärille #ihanabuckelist-konseptin ja pyysimme vaikuttajia listaamaan ihania asioita, joita he halusivat vielä kesän viimeisillä hetkillä päästä tekemään. Bucketlist-idealla vastattiin seuraajien haluun tietää yhä enemmän vaikuttajista ja samalla tarjottiin vaikuttajille mahdollisuus heittäytyä Ihanan valloittavaan maailmaan.

Toteutus

Uino ja Marianna kertoivat #ihanabucketlist-tempauksesta omissa kanavissaan, mutta julkaisivat tunnelmia bucketlist-hetkistään eksklusiivisesti @ihana-tilillä. Ihana kulki vaikuttajien mukana niin festareilla kuin vuoristoradassakin.

Seuraajilla oli siis selkeä syy seurata lempivaikuttajiaan @ihana-tilin kautta. Yleisön sitouttamiseksi julkaisujen yhteydessä järjestettiin lisäksi seuraajia osallistavia arvontoja.

Tulokset

Kampanjan tavoitteena oli tuplata @ihana-tilin seuraajamäärä. Tämä tavoite saavutettiin huikeasti jo ensimmäisen vuorokauden aikana, ja kaiken kaikkiaan kampanjan tavoite ylitettiin yli viisinkertaisesti!

Lataa case