Haaste

Makkara on tuttu tuote monelle, mutta kuinka tunnettu tai kiinnostava se on raaka-aineena ruoanlaitossa? Kampanjan tavoitteena oli saada kuluttajat ymmärtämään makkaran monet mahdollisuudet ja nostaa tämä raaka-aine täysin uuteen ulottuvuuteen ruoanlaiton keskuudessa.

Konsepti

Haastoimme 8 ruoka- ja lifestyle-vaikuttajaa luomaan maittavia reseptejä käyttäen Snellmanin uutta Kunnon lenkki -makkaraa.

Toteutus

Toteutimme kuusi viikkoa kestäneen Kunnon lenkki -kampanjan. Vaikuttajien kehittelemät herkulliset reseptit koottiin yhteen kampanjasivustolle, jossa lukijat saivat äänestää suosikkejaan osallistuen samalla kilpailuun. Vaikuttajien onnistuneet kuvat aterioista olivat käytössä Indieplace-sivustolla näkyneissä mainoksissa houkuttelemassa lukijat kampanjasivustolle reseptien pariin.

Tulokset

Kampanja valittiin vuoden 2014 tuloksellisimmaksi markkinointikampanjaksi Grand One -kilpailussa. Toimme kampanjalla paljon uusia kuluttajia kyseiselle tuoteryhmälle ja kampanja oli yksi Snellmanin menestyneimmistä lanseerauksista. Autoimme kuluttajia ymmärtämään onnistuneesti makkaran useat ruoanlaittomahdollisuudet.

Lataa case