Haaste

Halusimme positioida Vaasan Taika -leivän arjen yläpuolelle leipänä, joka tuo ravinnon lisäksi myös iloa. Tavoitteena oli kasvattaa leivän myyntiä luomalle sille uniikki positio, joka vetoaa myös kuluttajien emotionaaliseen puoleen.

Konsepti

Kehitimme SANO SE LEIVÄLLÄ -konseptin, jossa vaikuttajat haastettiin osoittamaan läheisilleen rakkautta ja välittämistä Taika-leivän avulla arjen kiireiden keskellä. Tarkoituksena oli luoda tavallisesta poikkeavia, kauniita ja inspiroivia toteutuksia leivän ympärille.

Toteutus

#sanoseleivällä–teeman myötä vaikuttajat toivat Taikaa arkeensa mitä inspiroivimmin kuvin, reseptein ja tarinoin. Luomamme kampanjasivu kokosi yhteen kampanjavaikuttajien postaukset tuomaan kuluttajille inspiraatiota.

Tulokset

Indieplace osallistui kaikkiin kampanjaa seuranneisiin Vaasanin leipien markkinointilähtöihin vuoden 2016 aikana.

Lataa case