Pridessa otetaan kantaa värikkäästi, näyttävästi ja räiskyvästi. Pelkkä Pridessa näkyminen yrityksen logon vaihtamalla sateenkaareksi ei enää riitä, vaan yrityksiltä odotetaan tekoja, jotka kestävät myös pridejuhlinnan yli.
Sateenkaarisanomaa brändin nimissä viestiville vaikuttajille on tärkeää tietää, että brändi konkreettisesti tekee asioita vähemmistöjen eteen. Telian kulttuurin ytimessä on ainutlaatuisuuden kunnioittaminen riippumatta sukupuolesta, seksuaalisesta suuntautumisesta tai muusta ihmisen ainutlaatuiseksi tekevästä asiasta. Telia on jo usean vuoden ajan ollut yhdessä DNA:n ja Elisan kanssa Pride Helsingin virallinen kumppani.
Kesällä 2021 operaattorit huomioivat Priden yhdessä sekä sisäisessä että ulkoisessa viestinnässä järjestäen henkilöstölle tasa-arvoaiheisen webinaarin ja julkaisemalla videon, jossa operaattoreiden työntekijät jakavat ajatuksiaan Pridesta. Priden puolesta puhui myös pitkäaikainen telialainen Pasi Tolvanen, jonka tarina jaettiin videona ja artikkelina, Lisäksi vaikuttajien ja Pasin kuvista koottiin kaikkien Telia Kauppojen digiscreeneille Jokainen meistä on mestariteos -mosaiikki.