Indieplace kehälogo valkoinen

Indieplace rekrytoi media-alan moniosaaja Sanna Mämmin vahvistamaan luovaa asiantuntijuuttaan

Vaikuttajamarkkinoinnin suosion myötä kuluttajien vaatimukset kaupalliselle sisällölle ovat kasvaneet. Indieplace syventää luovaa asiantuntijaosaamistaan rekrytoimalla Indieplace Creative -tiimiin media-alan moniosaaja Sanna Mämmin.

Mämmi aloitti Senior Creativena 3.3. ja hän vastaa vaikuttajamarkkinoinnin strategioiden ja luovien konseptien suunnittelusta. Mämmi siirtyi Indieplacelle Lidlin viestinnästä, mutta hänellä on laaja-alaista kokemusta viestinnän suunnittelusta muun muassa hasan & partnersin viestintäyksikkö hasan commsista ja viestintätoimisto Ahjo Communicationista. Mämmillä on pitkä ura sisällöntekijänä Radio Novasta ja muista kaupallisista radioista.

Luovan tiimin vahvistaminen auttaa Indieplacea palvelemaan asiakkaitaan jatkossa aiempaa kokonaisvaltaisemmin. Mämmin lisäksi Indieplace Creative -tiimiin PR-osaamista tuo Senior Account Manager Sonja Koistinen, joka on työskennellyt aiemmin PR-toimisto Polhelmilla ja kuluttajapuolen brändien viestinnässä. Content Manager Vanessa Weckström puolestaan vahvistaa tiimin sisältöosaamista journalistisella taustallaan.

Kokemukseni mukaan tuloksellisimmat viestinnän ja markkinoinnin toimenpiteet saadaan onnistumaan vaikuttaja- ja PR-tekemisen kautta. Vaikuttajamarkkinointi kasvaa, ja kuluttajat seuraavat vaikuttajia yhä tiiviimmin. Avainasemassa on kuitenkin luovuus ja ideat siitä, minkälaisella näkökulmalla vaikuttajat omaa yleisöään tavoittelevat. Vaikuttaja voi olla hyvä kasvo, mutta sisällön luomiseen tarvitaan strategisesti luovia sisältökonsepteja. Taustani kaupallisesta radiosta sisällöntekijänä ja viestinnän suunnittelijana tuo nyt hyvää potkua Indieplacelle”, kertoo Mämmi.

Luovan asiantuntijuuden syventämisen taustalla on vaikuttajamarkkinoinnin kasvu: erottautuakseen on luotava aidosti vaikuttajamarkkinointiin suunniteltuja luovia konsepteja. Yhdistämällä strateginen ymmärrys ja luova konsepti saadaan entistä vaikuttavampia tuloksia aikaan.

Vaikuttajamarkkinointi vahvistaa jalansijaansa yritysten markkinointisuunnitelmissa ihan ansaitusti, sillä tänä päivänä mielipidevaikuttajien läsnäolo sosiaalisessa mediassa sekä henkilökohtaisen vaikuttamisen keinot tulevat yhä vahvemmin osaksi yhteiskunnallista keskustelua. Se nostaa myös luovan konseptisuunnittelun vaatimustasoa, jossa meillä on nyt koossa vahva tiimi vastaamassa markkinan tarpeisiin. Tuloksellisen vaikuttajakumppanuuden avain on se, että brändin, oman asiantuntijamme ja vaikuttajan välisellä yhteistyöllä rakennetaan aitoja ja siten vaikuttavia kohtaamisia. Uskon, että viime vuoden loistava tuloksemme saa jatkoa tänäkin vuonna, suunta siihen on vahva”, iloitsee Indieplacen vs toimitusjohtaja Anne Häkkinen.

Maaliskuussa Indieplacen rivit vahvistuvat myös sosiaalisen median mainonnan osaamisella, kun dentsu finlandilla maksetun mainonnan asiantuntijana työskennellyt Ronja Nuoramo liittyy osaksi asiakkuustiimiä. Nuoramolla on myös usean vuoden kokemus Dagmarilta, jossa hän toimi sosiaalisen median parissa digisuunnittelun asiantuntijana.

en_GBEnglish