
Vaasan Sub Sandwich
In February 2024, Vaasan introduced an exciting new addition to the Finnish Street Food market: the Sub Sandwich. The launch was supported with influencer marketing.
Indieplace is a creative and strategic marketing partner specializing in influencer marketing and PR, reaching the right people at the right time – whether it’s influencers' followers or traditional media audiences.
We create compelling marketing with influencers being the core of our multichannel collaborations. Our services include the full spectrum of influence, from influencer marketing and PR to events and creative concepts. Our mission is to make influencer marketing a field that responsibly harnesses the power of social media for good and shapes social media culture. Our data-driven approach ensures authentic impact across channels.
In February 2024, Vaasan introduced an exciting new addition to the Finnish Street Food market: the Sub Sandwich. The launch was supported with influencer marketing.
Power opened a new electronics store in Tammisto, Vantaa.
The goal was to attract significant attention and a large number of visitors to the grand opening.
The collaboration was executed through a multichannel approach, leveraging the power of influencers, PR, outdoor advertising, and partner companies. Flora Plant B+tter emerged as an exciting new product.
In the fall of 2023, a new upper secondary school and cultural center, Monio, was completed in Tuusula, where Tuusula Upper Secondary School moved in. Through influencer marketing, Monio’s visibility and appeal among young people and their parents were increased.
We created a concept for the grand opening of Power's new electronics store that truly stood out from the competition. The stars of the campaign were the Super Power influencer team members, whose unique superpowers were highlighted both in the pre-event advertising and at the event itself.
Pierre Robert aimed to encourage consumers to try their products and strengthen the brand awareness. By combining influencer posts, an inspiring PR event, and personalized PR packages, we successfully reached the right target audience.
Vaikuttajien hinnoittelua tarkasteltaessa sorrutaan usein vertaamaan pelkästään hintaa suhteessa seuraajamäärään tai tavoittavuuteen. Heti alkuun paljastettakoon salaisuus – se kertoo vain murto-osan kokonaiskuvasta. Jos vaikuttajavalinnat perustuvat pelkästään tavoittavuus-hintasuhteeseen, ollaan helposti hakoteillä ja saatetaan ohittaa ne vaikuttajat, jotka olisivat täydellisiä brändikumppaneita.
Ansaittu media on yksi tehokkaimmista keinoista lisätä yrityksen tunnettuutta, uskottavuutta ja vaikuttavuutta erityisesti B2B-markkinoilla. Toisin kuin maksettu mainonta, ansaittu media perustuu ulkopuolisten tahojen, kuten median, vaikuttajien tai asiakkaiden, antamaan huomioon.
Indieplace saavutti vaikuttajamarkkinoinnin pioneerina teini-iän täyttämällä marraskuun 2024 lopussa 15 vuotta. Vaikuttajamarkkinoinnin kentällä 15 vuotta on kunnioitettava ikä – Suomen mittakaavassa kenties vaikuttajamarkkinoinnin toimistolle historiallinen.
Tässä artikkelissa sukellamme Z-, Y- ja X-sukupolvien somekäyttäytymiseen ja kulutustottumuksiin – katsomme, mikä herättää innostusta, mikä ärsyttää ja mikä saa heidät jättämään peukut ylös tai alas.
Vaikka TikTok ei julkista tarkkoja yksityiskohtia algoritmin muutoksista, olemme havainneet useita trendejä ja päivityksiä loppuvuonna 2024, jotka vaikuttavat sisällön tavoittavuuteen. Tsekkaa, kiikastaako omien videoidesi tavoittavuus näistä!
Vaikuttajamarkkinointi jatkaa vahvaa kasvuaan ja kehittymistään. Vuosi 2025 tuo mukanaan uusia vaikuttajamarkkinoinnin trendejä, jotka löydät tästä artikkelista – asiantuntijoidemme vinkkien lisäksi.
Indieplace Oy
Kuortaneenkatu 2
00510 Helsinki
Finland
Note! By filling in my information, I accept that it will be used according to Indieplace's privacy policy .