POWER Tammiston avajaiset
Power avasi uuden elektroniikkamyymälän Vantaan Tammistoon.
Avajaisille haluttiin kerätä suurta huomiota ja paljon kävijöitä.
Indieplace is a creative and strategic marketing partner specializing in influencer marketing and PR, reaching the right people at the right time – whether it’s influencers' followers or traditional media audiences.
We create compelling marketing with influencers being the core of our multichannel collaborations. Our services include the full spectrum of influence, from influencer marketing and PR to events and creative concepts. Our mission is to make influencer marketing a field that responsibly harnesses the power of social media for good and shapes social media culture. Our data-driven approach ensures authentic impact across channels.
Power avasi uuden elektroniikkamyymälän Vantaan Tammistoon.
Avajaisille haluttiin kerätä suurta huomiota ja paljon kävijöitä.
The collaboration was executed through a multichannel approach, leveraging the power of influencers, PR, outdoor advertising, and partner companies. Flora Plant B+tter emerged as an exciting new product.
In the fall of 2023, a new upper secondary school and cultural center, Monio, was completed in Tuusula, where Tuusula Upper Secondary School moved in. Through influencer marketing, Monio’s visibility and appeal among young people and their parents were increased.
We created a concept for the grand opening of Power's new electronics store that truly stood out from the competition. The stars of the campaign were the Super Power influencer team members, whose unique superpowers were highlighted both in the pre-event advertising and at the event itself.
Pierre Robert aimed to encourage consumers to try their products and strengthen the brand awareness. By combining influencer posts, an inspiring PR event, and personalized PR packages, we successfully reached the right target audience.
For the campaign we selected six different influencers, each highlighting Omo's effectiveness and important brand messages through themes that felt natural to them. We effectively combined the influencers' posts, paid advertising, and PR efforts to achieve genuine impact.
Tässä artikkelissa sukellamme Z-, Y- ja X-sukupolvien somekäyttäytymiseen ja kulutustottumuksiin – katsomme, mikä herättää innostusta, mikä ärsyttää ja mikä saa heidät jättämään peukut ylös tai alas.
Vaikka TikTok ei julkista tarkkoja yksityiskohtia algoritmin muutoksista, olemme havainneet useita trendejä ja päivityksiä loppuvuonna 2024, jotka vaikuttavat sisällön tavoittavuuteen. Tsekkaa, kiikastaako omien videoidesi tavoittavuus näistä!
Vaikuttajamarkkinointi jatkaa vahvaa kasvuaan ja kehittymistään. Vuosi 2025 tuo mukanaan uusia vaikuttajamarkkinoinnin trendejä, jotka löydät tästä artikkelista – asiantuntijoidemme vinkkien lisäksi.
PR:n perinteiset mittarit ovat jo varmasti monella hyvin hallussa; PR:n arvon laskeminen, julkaisuiden sävyjen analysointi ja potentiaalinen tavoittavuus. PR:ää voi kuitenkin mitata myös monella muulla tavalla. Keräsimme artikkeliin ei-niin-perinteiset mittarit, joilla voit analysoida PR:n onnistuneisuutta.
Vuosi lähenee loppuaan, joten nyt on taas aika kurkistaa kristallipalloon ja katsoa mitä ensi vuosi tuo tullessaan. Mitkä vaikuttajamarkkinoinnin trendit 2024 vuonna valtaavat alaa? Mullistaako tekoäly markkinoinnin ja kiilaako TikTok vihdoin alustojen kärkipaikalle – lue trendikatsauksemme, niin tiedät!
Vaikuttajamarkkinoinnin hinta on yksi yleisimmistä kysymyksistä, mitä alaan liittyen kysytään. Koska vaikuttajamarkkinointia ei voi ostaa samalla tavalla kuin muuta mediaa, on myös yksiselitteisen hinnan antaminen alalla haastavaa. Tässä artikkelissa myyntitiimiämme vetävä Pauliina Paakki avaa tarkemmin, millaisista aineksista vaikuttajamarkkinoinnin hinta on leivottu.
Indieplace Oy
Kuortaneenkatu 2
00510 Helsinki
Finland
Note! By filling in my information, I accept that it will be used according to Indieplace's privacy policy .