Arla
2022
Influencer marketing and PR
Kohderyhmä haluttiin saada ottamaan Arla Lempi -tuotteet jääkaapin sekä ruoanlaiton perustarvikkeiksi, jotka ovat aina mahdollistamassa hyviä aterioita.
Koska yhteisöllisyys nähdään kasvavana trendinä, haluttiin Arla Lempi -tuotteiden ympärille rakentaa oma yhteisö.
Lempiruokakerho toimi brändillisenä kaiken kokoavana ylempänä tasona, jonka sisällä jalkautettiin erilaisia kampanjalähtöjä tuotekohtaisesti eri kohderyhmille taktisemmalla kulmalla. Lisäksi PR tuki brändillistä tekemistä ja tavoittavuuden peittoa läpi vuoden.
Arla Lempi -brändin ja sen tuotteiden ympärille rakennettiin Lempiruokakerho-nimeä kantava yhteisö, joka imi kuluttajia puoleensa ja viestitti eteenpäin rentoa ruoanlaittoa sekä tuotteiden luonnollisuutta.
Lempiruokakerho ja Brand Ambassador Enni Koistinen rakensivat erilaisia toteutuksia vaikuttajien kanssa, kunkin kampanjalähdön fokustuotteen ympärille. Lempiruokakerhon vaihtuvat vieraat kattoivat vuorollaan pöytään omat suosikkireseptinsä sekä jakoivat inspiraatiota toisilleen ja ennen kaikkea seuraajilleen. Tarkoituksena oli luoda yhteisö, jossa jaetaan reseptejä ja tarjoillaan parhaita vinkkejä rentoon ruuanlaittoon, inspiroidaan sekä vakiinnutetaan käyttötilanteita ja -tapoja Arla Lempi -tuotteille.
Onnistuimme luomaan yhteisön, johon vaikuttajien lisäksi myös kuluttajat voivat kokea kuuluvansa.
Tehtiin yhteensä 6 eri kampanjalähtöä, jotka sisälsivät vaikuttajajulkaisuja ja PR:ää. Tavoittavuutta tuettiin myös maksetun mainonnan keinoin.
Indieplace Oy
Kuortaneenkatu 2
00510 Helsinki
Finland
Note! By filling in my information, I accept that it will be used according to Indieplace's privacy policy .