CASE

Pierre Robert

Asiakas

Orkla Care

Vuosi

2023

Ratkaisu

Vaikuttajamarkkinointi & PR

Lähtökohdat ja tavoitteet

01 Haaste

Miten voimme erottaa
Pierre Robertin kilpailevista brändeistä? Miten saada kuluttajat preferoimaan Pierre Robert -brändiä muiden sijaan ja nostaa tietoisuutta tuotteiden saatavuudesta päivittäistavara-kaupoissa?​

02 Tavoite

Pierre Robertin laadukkaat ribbituotteet tulivat saataville päivittäistavarakauppoihin. Tavoitteena oli ohjata kuluttajia kokeiluun sekä vahvistaa brändin tunnettuutta ja laatumielikuvaa.

03 Insight

Erilaisia urheilu- ja vapaa-ajan vaatteita tarjoavia brändejä on monia. Siksi halusimme kampanjassa korostaa ribbisetin monipuolista käytettävyyttä eri tilanteissa, erilaisten naisten päällä.

Ratkaisu – vaikuttajamarkkinointi & PR

Kampanjaan valittiin neljä erilaista vaikuttajaa osoittamaan miten monipuolisesti Pierre Robertin tuotteet sopivat erilaisille kuluttajille.
Elisa Taskula, Hanna Angelvuo, Meri Milash ja Elsa Heiko pääsivät inspiroimaan seuraajiaan Instagramissa erilaisilla asukokonaisuuksilla käyttäen Pierre Robertin ribbisettiä.

Lisäksi nostimme kampanjan näkyvyyttä Meri Milashin personoimilla PR-paketeilla sekä järjestämällä Roots-joogastudiolla inspiroivan PR-tapahtuman, jossa Meri jakoi vaikuttajaystävilleen parhaita tyylivinkkejään.

PR-tulokset

Julkaisut

0

PR-tapahtuman osallistujista julkaisi

0 %

Seuraajat yhteensä

0

Julkaisujen arvioitu arvo

0

”Indieplacen kanssa järjestetty vaikuttajayhteistyö & PR-kokonaisuus oli onnistunut monilla mittareilla: tapahtuman suunnittelu ja järjestelyt sujuivat vaivattomasti, minkä lopputulemana saatiin järjestettyä upea aamiaistilaisuus, joka kuvasti hyvin Pierre Robertin brändin ydintä: ajattoman tyylin ja mukavuuden harmoniaa. Lempeällä aamujoogalla käynnistynyt lämminhenkinen tapahtuma onnistui inspiroimaan ja osallistamaan paikan päällä olevia leikittelemään erilaisilla tyyleillä upean Meri Milashin johdolla, ja yhdessä pr-lähetysten ja muiden yhteistyöpostausten onnistui tavoittamaan myös oikeaa kohderyhmää uusien ja monikäyttöisten ribbisettien lanseerauksen aikaan.”

Kampanjan tulokset

Vaikuttajien julkaisut

0

Näyttökerrat

0

Kokonaistavoittavuus

0

Reach Rate

0 %

ERR

0 %

CTR

0 %
fiFinnish