Indieplace kehälogo valkoinen

Pysy ajan tasalla

Pysy kartalla alan trendeistä ja opi vaikuttajamarkkinoinnin parhaat käytännöt aidon vaikuttavuuden asiantuntijoilta.

PR:n ei-niin-perinteiset mittarit

PR:n perinteiset mittarit ovat jo varmasti monella hyvin hallussa; PR:n arvon laskeminen, julkaisuiden sävyjen analysointi ja potentiaalinen tavoittavuus. PR:ää voi kuitenkin mitata myös monella muulla tavalla. Keräsimme artikkeliin ei-niin-perinteiset mittarit, joilla voit analysoida PR:n onnistuneisuutta.

Lue lisää

Vaikuttajamarkkinoinnin trendit 2024

Vuosi lähenee loppuaan, joten nyt on taas aika kurkistaa kristallipalloon ja katsoa mitä ensi vuosi tuo tullessaan. Mitkä vaikuttajamarkkinoinnin trendit 2024 vuonna valtaavat alaa? Mullistaako tekoäly markkinoinnin ja kiilaako TikTok vihdoin alustojen kärkipaikalle – lue trendikatsauksemme, niin tiedät!

Lue lisää

Vaikuttajamarkkinoinnin hinta – eli mistä koko kakku koostuu?

Vaikuttajamarkkinoinnin hinta on yksi yleisimmistä kysymyksistä, mitä alaan liittyen kysytään. Koska vaikuttajamarkkinointia ei voi ostaa samalla tavalla kuin muuta mediaa, on myös yksiselitteisen hinnan antaminen alalla haastavaa. Tässä artikkelissa myyntitiimiämme vetävä Pauliina Paakki avaa tarkemmin, millaisista aineksista vaikuttajamarkkinoinnin hinta on leivottu.

Lue lisää

PR ja vaikuttajamarkkinointi – mediakentän dynaamisin duo

PR ja vaikuttajamarkkinointi yhdistettynä tarjoavat lukuisia synergiaetuja puhumattakaan paremmista tuloksista. Tunnetusti tiimityöllä saavutetaan merkittäviä tavoitteita tehokkaammin, joten tässä artikkelissa kerromme, miksi PR:n ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistäminen auttaa sinun brändisi voittamaan kilpailun kuluttajien huomiosta.

Lue lisää

Joulun taikaa somessa – erotu vaikuttajien sisällöillä

Joulu on todellista markkinoinnin ruuhka-aikaa! Mainoskampanjat pyörivät eri medioissa täydellä teholla ja jokainen mainostaja haluaa joulun kovista myyntipäivistä oman osansa. Monelle yritykselle joulusesonki onkin vuoden tärkein ajanjakso, kun koko vuoden tuloksesta tehdään merkittävä osa. Miten siis erottua jouluruuhkassa ja tavoittaa kuluttajat tehokkaasti? Lue tämä, niin tiedät!

Lue lisää
fiFinnish