ARTIKKELIT

Lue Indieplacen uusimmat kuulumiset ja pysy kärryillä some-ja vaikuttajamarkkinoinnin ajankohtaisista asioista.

Tilaa uutiskirje
Instagramin pimeiltä markkinoilta voi ostaa tai myydä lähes mitä tahansa, mikä vaikuttaa somesuosioon, kuten feikkiseuraajia tai tykkäyksiä.

Feikkiseuraajat Instagramissa – mikä on suosion hinta?

6.11.2018 Instagramin pimeillä markkinoilla voi ostaa tai myydä lähes mitä tahansa, mikä vaikuttaa somesuosioon. Tässä artikkelissa luomme katseen vaikuttajamarkkinoinnin pimeään puoleen ja käsittelemme feikkiseuraajien ja podien kaltaisia kikkoja vaikuttaa Instagram-tilin suosioon.

Lue lisää >
Vaikuttajamarkkinoinnin trendit kertovat, mikä somessa on kiinnostavaa juuri nyt.

Näitä sisältöjä some rakastaa – ota vaikuttajamarkkinoinnin trendit haltuun

23.10.2018 Vaikuttajamarkkinoinnin trendit ja niiden tunteminen antavat etumatkaa, kun etsitään tapoja tavoittaa kohderyhmä entistä tehokkaamin. Auttaaksemme sinua pysymään kartalla kokosimme yhteen vaikuttajien trendaavimmat sisällöt blogeissa, Instagramissa ja YouTubessa.

Lue lisää >
Sitoutuneisuus mittaa seuraajien kiinnostusta vaikuttajan julkaisua kohtaan – siksi se onkin vaikuttajamarkkinoinnin tärkein mittari.

Miksi sitoutuneisuus on vaikuttajamarkkinoinnin merkittävin ässä?

Sitoutuneisuuden aste kertoo prosentuaalisen osuuden julkaisun nähneistä henkilöistä, jotka ovat jollain tavalla reagoineet postaukseen, esimerkiksi kommentoimalla tai tykkäämällä. Sitoutuneisuuden astetta pidetään syystä vaikuttajamarkkinointikampanjan onnistumisen mittarina; mitä enemmän seuraajat ovat aktivoituneet toimimaan julkaisun nähdessään, sitä vaikuttavampi kampanja on.

Lue lisää >
Projektipäällikkö_Indieplace

Hae Projektipäälliköksi

24.9.2018 (Haku sulkeutunut) Etsimme määrätietoista ja idearikasta projektipäällikköä Indieplacen kasvavaan tiimiin! Projektipäällikkönä vastuullasi on yhdessä asiakkuuspäällikköjen kanssa vaikuttaja- ja sisältömarkkinointikampanjoiden johtaminen ja niiden onnistumisen takaaminen laadun, tulosten, budjetin ja aikataulun osalta.

Lue lisää >
Vaikuttajamarkkinoinnin autenttisuus luo pohjan uskottavuudelle ja luotettavuudelle.

Vaikuttajamarkkinoinnin autenttisuus – aitous merkitsee enemmän kuin miljoona seuraajaa

20.9.2018 Tässä artikkelissa pureudumme vaikuttajamarkkinoinnin ytimeen – aitouteen. Kerromme miksi aitouden kautta saavutettava uskottavuus on mielestämme vaikuttajamarkkinoinnin kantava voima ja havainnollistamme autenttisen sisällön merkitystä esimerkkicaseilla.

Lue lisää >
Vaikuttajamarkkinoinnin luvut osoittavat, että brändien kannattaa hyödyntää vaikuttajia markkinoinnissaan viimeistään nyt.

Vaikuttajamarkkinoinnin merkittävimmät luvut

11.9.2018 Kokosimme keskeisimmät vaikuttajamarkkinoinnin luvut infograafiin, jotta voit käyttää sitä vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelun tukena. Infograafista saat nopealla silmäyksellä yhteenvedon vaikuttajamarkkinoinnin suosiosta ja tehokkuudesta. Vaikuttajamarkkinoinnin luvut osoittavat, että brändien kannattaa hyödyntää vaikuttajia markkinoinnissaan viimeistään nyt.

Lue lisää >
IGTV ja vaikuttajamarkkinointi voivat parhaimmillaan muodostaa aidon ja laadukkaan brändisisällön jakelun laajalle yleisölle.

IGTV ja vaikuttajamarkkinointi – vuosisadan rakkaustarina vai floppi jo syntyessään?

27.8.2018 Instagram lanseerasi kesäkuussa mobiilivideoiden jakoon ja katseluun suunnitellun IGTV:n. Käyttäjät voivat luoda sovellukseen omia kanavia, jotka löytyvät myös suoraan käyttäjän Instagram-profiilista.

Lue lisää >
Utuinen kukkakuva

Vaikuttajamarkkinoinnin myytit x 6

14.8.2018 Yhteistyö vaikuttajien kanssa on yhä suositumpaa mainostajien keskuudessa, mutta tietyt vaikuttajamarkkinoinnin myytit on hyvä murtaa ennen yhteistyötä. Tässä artikkelissa oikaisemme yleisimmät harhakäsitykset.

Lue lisää >
Harjoittelu Indieplacella

Harjoittelu Indieplacella

3.8.2017 (haku päättynyt) Haemme syksyksi 2018 harjoittelijoita kolmeen tiimiin. Harjoittelu Indieplacella takaa mahdollisuuden kasvaa, kehittyä ja oppia omien vahvuuksiensa sekä toiveidensa mukaisesti. Meillä harjoittelijat pääsevät kiinni käytännön työtehtäviin sekä saavat mahdollisuuden vakituiseen työpaikkaan suoriuduttuaan työtehtävistään erinomaisesti. Harjoittelut ovat määräaikaisia ja kestävät viisi kuukautta. Harjoitteluajalta maksetaan harjoitteluajan palkkaa ja työaika on 37,5 tuntia viikossa.

Lue lisää >
uusitukka-salon-pepe-ahman-pastellihiukset-raisa

Kurkista vaikuttajamarkkinoinnin kulisseihin – mitä vaikuttajan työ oikeasti on?

10.7.2018 Vaikuttajan työstä näkyy asiakkaille ja seuraajille vain jäävuoren huippu. Tässä artikkelissa But I’m a Human Not a Sandwich -blogin Iina Hyttinen paljastaa millaista vaikuttajan työ on.

Lue lisää >

Hae Account Manageriksi

28.6.2018 (Haku päättynyt) Etsimme tuloshakuisia, motivoituneita asiakaspäälliköitä vakituisiin työsuhteisiin kiihdyttämään kasvuamme ja kehittymään vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaisiksi. Account Managerin tehtävässä vastaat asiakkuuksien tavoitteellisesta ja järjestelmällisestä hankinnasta sekä hoidosta. Asiakasportfoliosi rakentuu uusasiakashankinnalla hankituista asiakkuuksista, nimetyistä asiakkuuksista, markkinointimme tuottamista prospekteista sekä sinulla jo olemassa olevista kontakteista.

Lue lisää >
Vaikuttajatapahtuma on toimiva osa vaikuttajamarkkinoinnin strategista vuosisuunnitelmaa.

Vaikuttajatapahtuma osana strategista suunnitelmaa – ansaitun ja maksetun näkyvyyden timanttinen duetto

27.6.2018 Järjestimme kesäkuun alussa Maldon-suolabrändin kanssa kesän katu-uskottavimmat grillibileet. Tapahtumien järjestäminen on luovaa asiantuntijatyötä siinä missä muukin vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelu. Autamme brändejä ja vaikuttajia luomaan yhdessä tapahtumissa sisältöä, joka on autenttista, kiinnostavaa ja kouluttavaa.

Lue lisää >
Inspiration Weekend 2018

Suomen suosituin vaikuttajatapahtuma Inspiration Weekend inspiroi satoja kutsuvieraita ja tavoitti miljoonia kuluttajia – katso vinkkimme onnistuneeseen kumppanuuteen!

4.6.2018 Yhteistyössä 30 eri brändin kanssa järjestetty tapahtumaviikonloppu koostui kaikkiaan kuudesta eri tilaisuudesta, joihin osallistui yli 300 bloggaajaa, tubettajaa ja grammaajaa. Inspiroiva ohjelma tarjosi vaikuttajille tarkasti kohdennettua ja aidosti kiinnostavaa sisältöä, jonka kautta tapahtuman brändikumppanit esittäytyivät houkuttelevalla ja luontevalla tavalla. Lue 5 vinkkiämme onnistuneeseen tapahtumakumppanuuteen.

Lue lisää >