Pysy ajan tasalla

Pysy kartalla alan trendeistä ja opi vaikuttajamarkkinoinnin parhaat käytännöt aidon vaikuttavuuden asiantuntijoilta.

Yhteistöiden merkintä – läpinäkyvyys lisää luotettavuutta

Kaupallisten yhteistöiden merkinnästä on tullut arkinen asia blogimaailmassa, ja hyvä niin. Vaikuttajamarkkinointi on parhaimmillaan yhteistyötä vaikuttajan, yrityksen ja vaikuttajamarkkinointitoimiston kesken. Siksi on tärkeää, että kaikki osapuolet ovat samaa mieltä yhteistyön läpinäkyvyyden merkityksestä.
Tässä artikkelissa opastamme merkitsemään kaupalliset yhteistyöt selkeästi.

Lue lisää

Hae asiakkuuspäälliköksi

(Haku sulkeutunut) Asiakkuuspäällikön tehtävässä vastaat asiakkuuksien tavoitteellisesta ja järjestelmällisestä hankinnasta, hoidosta sekä kasvattamisesta.

Lue lisää
Robottivaikuttaja haastaa pohtimaan, mikä on todellisuutta sosiaalisessa mediassa.

Robottivaikuttaja testaa todellisuuden rajoja

Tervetuloa matkalle toiseen todellisuuteen: tässä artikkelissa syvennymme digitaalisesti luotujen robottivaikuttajien maailmaan. Robottivaikuttaja haastaa pohtimaan, mikä on todellisuutta sosiaalisessa mediassa. Ne näyttävät vaikuttajilta, mutta tuntuvatko ne myös siltä?

Lue lisää