Indieplace kehälogo valkoinen

Indieplace rekrytoi uusia asiantuntijoita varainhankinnasta, apteekki- ja finanssialalta

Luova ja strateginen PR- ja vaikuttajamarkkinointitoimisto Indieplace monipuolistaa osaamistaan rekrytoimalla neljä uutta asiantuntijaa myynti-, projektinhallinta- ja Creative-tiimeihin. Uusia vahvistuksia yhdistää kokemus merkityksellisten brändien ja aitojen tarinoiden rakentamisesta.

”Uudet indiematesit vahvistavat strategista ja luovaa osaamistamme”

Indieplacen myyntitiimi vahvistui alkusyksystä kahdella näkemyksellisellä myynnin asiantuntijalla. Head of Sales Tiia Saukon siirryttyä vanhempainvapaalle myyntitiimin vetäjänä on syyskuusta alkaen toiminut Head of Sales Riikka Rajaviita. Rajaviita siirtyi tehtävään hyvinvointiteknologian startupista Neubitista, ja hänellä on laaja-alainen kokemus myynti- ja markkinointijohtajan tehtävistä myös finanssialalta ja tekstiiliteollisuudesta.

Indieplacella pääsen yhdistämään kaksi itselleni mielekästä ja merkityksellistä osa-aluetta, myynnin ja markkinoinnin. Törmäyttämällä kokemuksia täysin eri toimialoilta saadaan aikaiseksi uusia tulokulmia ja luodaan laajempi rintama tuottaa asiakkaillemme lisäarvoa. Erityisen iloinen olen rohkeasta asenteestamme: Indieplacella uskallamme kaatua eteenpäin”, Rajaviita kiteyttää.

Myyntitiimin toinen vahvistus on elokuussa Senior Account Managerin tehtävässä aloittanut Anna Björklund, joka tuo tiimiin vankkaa osaamista vaikuttajien parista tv-alalta. Björklund on aiemmin vastannut Duudsoneiden markkinoinnista sekä toiminut Veronica Verhon managerina.

Markkinoinnin osaamista vahvistaa myös lokakuun alussa luovassa tiimissä aloittanut Content Manager Jenni Ylinen, joka vastaa tehtävässään muun muassa Indieplacen brändityöstä. Ylisellä on vahva kokemus vaikuttaja- ja sisältömarkkinoinnista sekä brändin kehittämisestä Yliopiston Apteekista.

Indieplacen brändin kehityksessä on viime vuosina tehty hienoja askeleita oikeaan suuntaan ja missio luoda somesta aidompaa paikkaa puhuttelee monia. Aitous, rohkeus ja luovuus ovat Indieplacen brändin vahvuuksia ja uskon, että jatkossa pääsemme tuomaan näitä esille vieläkin enemmän – niin omassa markkinoinnissamme kuin yhteistyössä asiakkaidemme kanssa”, Ylinen kertoo.

Indieplacen viimeisin vahvistus on projektihallinnan tiimiä täydentävä Project Manager Katariina Sinivaara, joka tuo mukanaan vahvaa osaamista varainhankinnan sekä PR:n parista.

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä Suomessa on kasvanut viime vuoden aikana jopa yli 40 %. Vahvistamalla rivejään Indieplace pystyy vastaamaan kasvavaan kysyntään myös jatkossa ja saamaan aikaan entistä vaikuttavampia tuloksia.

Uusien asiantuntijoidemme osaamisalueet täydentävät toisiaan ja erilaisten taustojen kautta saamme myös aivan uudenlaista osaamista, jolla vastata luovasti lähitulevaisuuden haasteisiin. Haastavassa maailmantilanteessa vaikuttajamarkkinointi on osoittanut tehonsa ”, tiivistää Indieplacen vs. toimitusjohtaja Anne Häkkinen.

Kiinnostuitko yhteistyöstä kanssamme? Ota yhteyttä, niin suunnitellaan juuri sinun brändillesi aidosti vaikuttava kokonaisuus!

Picture of Indieplace

Indieplace

fiFinnish