Iso-Syöte

Iso-Syöte haluttiin esittää laajalle yleisölle kiinnostavana ja ennen kaikkea monipuolisena ja inspiroivana matkakohteena, joka palvelee matkailijoiden tarpeita personoiduista toiveista riippumatta. Vaikuttajasisällöllä rakennettiin valmiita matkapaketteja ja vinkkilistoja, joissa tuodaan esiin, kuinka Iso-Syöte monipuolisine palveluineen on vastannut kunkin vaikuttajan lomatoiveisiin. Kampanja tavoitti suuren yleisön korkealla sitoutuneisuusasteella.

Pohjolan rengastie

Koronapandemian myötä ulkomaan matkailua on rajoitettu merkittävästi. Yhteistyöllä Oulun kaupungin ja Visit Oulun kanssa haluttiin viestiä ja nostaa Oulua ja sen lähialueita suomalaisille matkailijoille. Vaikuttajat matkasivat Ouluun ja Oulun lähialueelle toteuttamaan itselleen personoidun rengasreitin erilaisten aktiviteettien parissa. Kampanja sai aikaan poikkeuksellisen suuren aktiivisuuden ja innosti kuluttajia suuntaamaan pohjoiseen: kesä vaikutti palveluntarjoajien mukaan olleen kaikkien aikojen matkailukesä Oulun seudulla.

 

Lindex Lingerie

Jokainen keho on rakastamisen arvoinen. Lindex Lingerie kampanjan tavoitteena oli rikkoa kiiltokuvamainen oletus alusvaatteista ja tuoda esiin kauan toivottuja isompia kokoja Lindexin rintaliivimallistossa. Vaikuttajien luontainen rohkeus ja heittäytymiskyky rohkaisivat  mukaan kehopositiiviseen keskusteluun, luoden aiheen ympärille yhteisöllisen ilmapiirin. Kampanjan avulla vaikuttajat tavoittivat reilusti yli oman seuraajamääränsä, sitouttaen kuluttajia ennätyskorkealla asteella. ​

Apetina Paneer

Apetina Paneer -kampanjan tavoitteena oli inspiroida suomalaisia kokeilemaan heille ennestään varsin tuntematonta Paneer juustoa osana jokapäiväistä elämää. Monipuoliset ja kohderyhmälähtöiset reseptit sekä visuaaliset sisällöt tavoittivat tehokkaasti halutun kohderyhmän. Kampanjan myötä Apetina Paneer juuston myynti lähes kaksinkertaistui.

Vaikuttaja auttaa

Koronaviruksen aiheuttama pandemia ja sitä seurannut yhteiskunnan poikkeustilanne vaikutti vahvasti eri alojen toimijoihin – halusimme kantaa kortemme kekoon ja lähteä auttamaan apua tarvitsevia yrityksiä pro bonona.

Joka päivä on #viaplayviikonloppu

Rakensimme #viaplayviikonloppu-kattoteeman ympärille kumppanuusmallin, joka jätti runsaasti liikkumatilaa myös vaikuttajien luovuudelle. Konseptin alla vaikuttajat nostivat omia suosikkisarjojaan ja –elokuviaan sekä tarttuivat erilaisiin ajankohtaisiin aiheisiin luontevasti ja omalla tyylillään. Yhteistyön myötä Viaplay pääsi mukaan myös spontaaneihin suositteluihin – sekä vaikuttajien että kuluttajien keskuudessa.

#teamgalaxy

Älypuhelimen valinnassa kaikki kulminoituu brändimielikuvaan, ei siihen, mitä puhelimen tehokkuus on paperilla. Purimme kohderyhmän oston esteitä tuottamalla laadukasta ja kiehtovaa sisältöä ominaisuuksista, jotka ovat vaikuttajille ja kohderyhmälle tärkeitä. Tuloksena Samsung oli kahden operaattorin myydyinten puhelinten kärjessä joulukuussa 2019.