Miten saada uudelle SkinProud –brändille tunnettuutta Suomessa oikeassa kohderyhmässä?
SkinProudin filosofiana on ihopositiivisuus, jota tulisi viestiä inspiroivalla tavalla kuluttajille.
02 Tavoite
Kasvattaa brändin tunnettuutta Suomessa. Erityisesti Gen Z ja nuoret milleniaalit oli tavoitettava heille sopivalla tavalla.
Haastaa vaikuttajia ja kuluttajia näyttämään ylpeydellä ihonsa juuri sellaisena kuin se on.
03 Insight
Brändin ideologiaan kuuluu ylpeys omasta ihosta ihon laatuun tai ihon ikään katsomatta.
Sen sijaan, että peitellään ihoa, ylistetään ihon epätäydellisyyksiä.
Ratkaisu – Skin Proud PR-tapahtuma
Inspiroiva ja eksklusiivinen PR-tapahtuma SkinProudin brändiin sopivassa ympäristössä. Tapahtumassa panostettiin erityisesti visuaalisuuteen ja yksityiskohtiin, jotta vaikuttajille tarjottiin mahdollisuuksia kuvaamiseen.
Lisäksi tapahtuma sisälsi seikkaperäisen brändiesittelyn sekä hauskan Voguing-tunnin. Tunti keskittyi poseerauksiin, joiden avulla juhlistettiin jokaisen ihoa juuri sellaisena kuin se on – brändin ideologian mukaisesti!