CASE

Skin Proud

Asiakas

Skin Proud

Vuosi

2022

Ratkaisu

PR-tapahtuma

Lähtökohdat ja tavoitteet

01 Haaste

Miten saada uudelle Skin Proudbrändille tunnettuutta Suomessa oikeassa kohderyhmässä? 

Skin Proudin filosofiana on ihopositiivisuus, jota tulisi viestiä inspiroivalla tavalla kuluttajille.

02 Tavoite

  1. Kasvattaa brändin tunnettuutta Suomessa. Erityisesti Gen Z ja nuoret milleniaalit oli tavoitettava heille sopivalla tavalla.
  2. Haastaa vaikuttajia ja kuluttajia näyttämään ylpeydellä ihonsa juuri sellaisena kuin se on.

03 Insight

Brändin ideologiaan kuuluu ylpeys omasta ihosta ihon laatuun tai ihon ikään katsomatta. 

Sen sijaan, että peitellään ihoa, ylistetään ihon epätäydellisyyksiä.

Ratkaisu – Skin Proud PR-tapahtuma

Inspiroiva  ja eksklusiivinen PR-tapahtuma Skin Proudin brändiin sopivassa ympäristössä. Tapahtumassa panostettiin erityisesti visuaalisuuteen ja yksityiskohtiin, jotta vaikuttajille tarjottiin mahdollisuuksia kuvaamiseen.

Lisäksi tapahtuma sisälsi seikkaperäisen brändiesittelyn sekä hauskan Voguing-tunnin. Tunti keskittyi poseerauksiin, joiden avulla juhlistettiin jokaisen ihoa juuri sellaisena kuin se on – brändin ideologian mukaisesti!

Ansaitun median julkaisuja

Skin Proud PR-tapahtuma
Skin Proud PR-tapahtuma
Skin Proud PR-tapahtuma

PR-tulokset

Skin Proud PR-tapahtuma

Julkaisut

0

Vaikuttajista julkaisi

0 /10

Seuraajat yhteensä

0

Julkaisujen arvioitu arvo

0
fiFinnish