Tony’s Chocolonely
2022
PR
Tony’s Chocolonely on tunnettu hollantilainen brändi, mutta brändi ja sen vastuullisuustyö ei ole Suomessa vielä tarpeeksi tunnettua.
Lisätä Tony’s Chocolonelyn tunnettuutta Suomessa iloisella ja hauskalla tavalla ja samalla levittää tietoa vastuullisen suklaan merkityksestä ja sen taustoista.
Kaakaoviljelmien ihmisoikeuksista ja ympäristön suojelusta on puhuttu jo pitkään. Kuluttajat ovat myös heränneet suklaan vastuullisuuteen, mutta tietoa suklaabrändien taustoista on vähän saatavilla. Siksi jatkuva viestiminen Tony’s Chocolonelyn toiminnasta on tärkeää.
Työstimme Tony’s Chocolonelylle vuosistrategian PR-toimenpiteineen. Pidempi vuosisuunnitelma auttaa näkyvyyden kehittämisessä ja toimenpiteiden luomisessa.
Vuosistrategiassa määrittelimme eri mediat sekä vaikuttajat, jotka tavoitetaan jatkuvasti. Vuosiyhteistyö mahdollistaa eri keinojen hyödyntämisen ennakoidusti ja ansaittua näkyvyyttä voidaan synnyttää myös nopealla reagoinnilla.
Vuosiyhteistyö workshop ja PR-kalenterin suunnittelu.
Vaikuttajatapahtuman suunnittelu ja toteutus.
Viikottaisten sekä laajempien, konseptoitujen PR-lähetysten suunnittelu ja toteutus.
Viestinnän toimenpiteet, kuten lokalisointi, tiedotteet, lehdistösuhteiden luominen & ylläpito.
”Kun päivä alkaa näin, niin se luultavasti myös sujuu aika ihanasti!”
”Tehtiin taidetta ja kuunneltiin tarinaa. Upea brändi ja tärkeillä arvoilla!”
”Ihanaa kun vaikuttajatapahtumia taas järjestetään!”
Tietoisuuden levittäminen Tony’s Chocolonelyn missiosta on ollut haaste aiemmin, mutta tekemällä yhteistyötä Indieplacen kanssa olemme saaneet muutettua tilanteen. Olen varma, että Indieplace lisää edelleen tietoisuutta Tony’s Chocolonelyn brändistä ja missiosta luovalla, leikkisällä tavalla.
Jessica Linsten, Marketing Manager Nordics, Tony's Chocolonely
Indieplace Oy
Kuortaneenkatu 2
00510 Helsinki
Finland
Huom! Täyttämällä yhteystietoni hyväksyn, että tietojani käsitellään Indieplacen tietosuojaselosteen mukaisesti.