Indiedays uudistui — Suomen kiinnostavimpien vaikuttajien sisällöt löytyvät nyt yhdestä osoitteesta

Indieplace uudisti vaikuttajasivustonsa Indiedaysin ja tarjoaa nyt vaikuttajille ja mainostajille aiempaa kokonaisvaltaisempia yhteistyömahdollisuuksia. 

Vuonna 2009 perustettu Indiedays kokoaa yhden osoitteen alle Suomen kiinnostavimmat vaikuttajasisällöt lifestylesta ruokaan ja tyylistä perheaiheisiin. Uusi sivusto, www.indiedays.com, on rakennettu vaikuttajien toiveiden pohjalta ja se auttaa käyttäjiä löytämään entistä paremmin kiinnostavaa sisältöä ja uusia vaikuttajia. Indiedays koostaa yhteen näkymään lukusuosituksia ajankohtaisista aiheista, trendikkäimmistä vinkeistä ja resepteistä, joita koko some kokkaa. Indiedaysia lukemalla tiedät tänään, mistä huomenna puhutaan. 

Uudistuksen myötä Indiedaysin alustalle palaavat siitä aiemmin omille sivustoilleen irrotetut Lifie ja Foodlover. Sivuston visuaalisesta ilmeestä vastasi GUT Studio. 

Indiedaysin uudistus on ollut toivottu jo pitkään. Vaikuttajamarkkinoinnin pioneeritoimistona meille on tärkeää, että sivustoamme kehitetään myös jatkossa siinä missä muitakin sosiaalisen median kanavia ”, sanoo Indieplacen toimitusjohtaja Hanna Vartiainen. 

Indiedays on osa vaikuttajamarkkinointitoimisto Indieplacen palvelukokonaisuutta. Uudistuksen myötä Indieplace tarjoaa aiempaa kokonaisvaltaisempia yhteistyömahdollisuuksia niin vaikuttajille kuin mainostajille.  

Indiedaysin avulla pystymme palvelemaan sekä asiakkaita että vaikuttajia entistä kokonaisvaltaisemmin. Asiakkaille tarjoamme kiinnostavan alustan, jonka kautta voi tavoittaa vaikutusvaltaisen kohdeyleisön. Vaikuttajille puolestaan olemme luoneet alustan kehittää omaa henkilöbrändiään niin yhteisön kuin teknisen osaamisemme tuella. Lisäksi sivuston avulla pystymme tarjoamaan vaikuttajille mainostuloja, joiden hankkiminen yksin omassa kanavassa olisi haastavaa”, kiteyttää Vartiainen. 

Suosituimpia Indiedaysin vaikuttajia ovat But I’m human not a sandwich -blogin Iina Hyttinen sekä Sara Tickle -blogia kirjoittava Sara Vanninen. Uudistuksen myötä Indiedays-alustalle on myös tulossa uusia vaikuttajakiinnityksiä, uusimpana mukaan liittyi Mutsis on -blogistaan tunnettu Emilia Huttunen. 

Indiedays-verkosto tavoittaa kuukaudessa noin 170 000 käyttäjää, joista suurin osa on ostovoimaisia lifestylesta, muodista ja ruoasta kiinnostuneita naisia. Display-mainontaa Indiedays-verkostossa voi ostaa joko osana Indieplacen vaikuttajamarkkinoinnin kampanjoita tai mediatilana Kaleva Median kautta. 

Indiedays-portaalin kehityshankkeeseen on saatu Business Finlandin liiketoiminnan kehitysrahoitusta häiriötilanteessa. 

Lisätietoja:  

Hanna Vartiainen, +358 44 548 5421, hanna.vartiainen@indieplace.fi 

Vanessa Weckström, +358 44 016 3642, vanessa.weckstrom@indieplace.fi 

Indieplace on aidon vaikuttavuuden suunnittelutoimisto. Vuonna 2009 perustettu Indiedays, nykyisin Indieplace, on Suomen markkinajohtaja vaikuttajamarkkinoinnissa, ja sen omaan verkostoon kuuluu yli 1000 vaikuttajaa. Olemme vaikuttajamarkkinoinnin ja PR:n täyden palvelun kumppani: suunnittelemme strategian dataohjautuvasti ja luomme luovan konseptin, jonka pohjalta toteutamme markkinointiaktiviteetit ja mittaamme tulokset. Indieplace työllistää 20 henkilöä, ja sen ammattitaitoiset tiimit koostuvat kokeneista vaikuttavuuden asiantuntijoista. Indieplace on osa Kaleva Mediaa. 

 www.indieplace.fi