Indieplace kehälogo valkoinen

Indieplace on nyt TikTokin mainostajakumppani

Indieplacen kautta voit ostaa mainontaa TikTokista. Tiimimme on tukenasi tuttuun tapaan vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa ja tuotannossa sekä nyt myös maksetun mainonnan kampanjoiden pyörittämisessä.

TikTok-mainonnalla on mahdollista tehostaa vaikuttajamarkkinointikampanjan tavoittavuutta ja tavoittaa erityisesti Z-sukupolven edustajia.

Tavoitat TikTokin kautta noin miljoona suomalaista käyttäjää, joista 18–24-vuotiaita on TikTokin datan mukaan noin puolet. Erityisesti nuoret suosivat nopeatempoista palvelua ja TikTokin parissa vietetään keskimäärin 85 minuuttia päivässä. 16–24 vuotiaista 25 % käyttää palvelua päivittäin ja nuoremmassa ikäluokassa 13–16 vuotiaissa päivittäinen käyttö yltää jopa 62 %:n.

TikTokissa on mahdollista kohdentaa mainontaa siinä missä muillakin somealustoilla. Kohdentaa voit esimerkiksi seuraavilla perusteilla:

  • Demografinen kohdennus (ikä, sukupuoli)
  • Alueellinen kohdennus (maatasolla; paikkakuntakohtainen kohdennus ei vielä mahdollista)
  • Kiinnostuksen kohteet

 

TikTok-mainonta hinnoitellaan CPM-pohjaisesti. Vaihtoehtona on tehdä myös varattua mainontaa, jolloin takaamme tietyn näyttökertamäärän budjetillasi ja mainontasi pyörii huutokauppapohjaisesti.

Haluatko kokeilla mainontaa TikTokissa? Hae mukaan pilottiasiakkaaksi ensimmäisten joukossa!

Lisätietoja:

Simo Liukkonen, Key Account Executive, +358 50 465 3824, simo.liukkonen@indieplace.fi

Picture of Indieplace

Indieplace

fiFinnish