Indieplacen kautta voit ostaa mainontaa TikTokista. Tiimimme on tukenasi tuttuun tapaan vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa ja tuotannossa sekä nyt myös maksetun mainonnan kampanjoiden pyörittämisessä.
TikTok-mainonnalla on mahdollista tehostaa vaikuttajamarkkinointikampanjan tavoittavuutta ja tavoittaa erityisesti Z-sukupolven edustajia.
Tavoitat TikTokin kautta noin miljoona suomalaista käyttäjää, joista 18–24-vuotiaita on TikTokin datan mukaan noin puolet. Erityisesti nuoret suosivat nopeatempoista palvelua ja TikTokin parissa vietetään keskimäärin 85 minuuttia päivässä. 16–24 vuotiaista 25 % käyttää palvelua päivittäin ja nuoremmassa ikäluokassa 13–16 vuotiaissa päivittäinen käyttö yltää jopa 62 %:n.
TikTokissa on mahdollista kohdentaa mainontaa siinä missä muillakin somealustoilla. Kohdentaa voit esimerkiksi seuraavilla perusteilla:
- Demografinen kohdennus (ikä, sukupuoli)
- Alueellinen kohdennus (maatasolla; paikkakuntakohtainen kohdennus ei vielä mahdollista)
- Kiinnostuksen kohteet
TikTok-mainonta hinnoitellaan CPM-pohjaisesti. Vaihtoehtona on tehdä myös varattua mainontaa, jolloin takaamme tietyn näyttökertamäärän budjetillasi ja mainontasi pyörii huutokauppapohjaisesti.
Haluatko kokeilla mainontaa TikTokissa? Hae mukaan pilottiasiakkaaksi ensimmäisten joukossa!
Lisätietoja:
Simo Liukkonen, Key Account Executive, +358 50 465 3824, simo.liukkonen@indieplace.fi