Indieplace on nyt TikTokin mainostajakumppani

Indieplacen kautta voit ostaa mainontaa TikTokista. Tiimimme on tukenasi tuttuun tapaan vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa ja tuotannossa sekä nyt myös maksetun mainonnan kampanjoiden pyörittämisessä.

TikTok-mainonnalla on mahdollista tehostaa vaikuttajamarkkinointikampanjan tavoittavuutta ja tavoittaa erityisesti Z-sukupolven edustajia.

Tavoitat TikTokin kautta noin miljoona suomalaista käyttäjää, joista 18–24-vuotiaita on TikTokin datan mukaan noin puolet. Erityisesti nuoret suosivat nopeatempoista palvelua ja TikTokin parissa vietetään keskimäärin 85 minuuttia päivässä. 16–24 vuotiaista 25 % käyttää palvelua päivittäin ja nuoremmassa ikäluokassa 13–16 vuotiaissa päivittäinen käyttö yltää jopa 62 %:n.

TikTokissa on mahdollista kohdentaa mainontaa siinä missä muillakin somealustoilla. Kohdentaa voit esimerkiksi seuraavilla perusteilla:

  • Demografinen kohdennus (ikä, sukupuoli)
  • Alueellinen kohdennus (maatasolla; paikkakuntakohtainen kohdennus ei vielä mahdollista)
  • Kiinnostuksen kohteet

 

TikTok-mainonta hinnoitellaan CPM-pohjaisesti. Vaihtoehtona on tehdä myös varattua mainontaa, jolloin takaamme tietyn näyttökertamäärän budjetillasi ja mainontasi pyörii huutokauppapohjaisesti.

Haluatko kokeilla mainontaa TikTokissa? Hae mukaan pilottiasiakkaaksi ensimmäisten joukossa!

Lisätietoja:

Simo Liukkonen, Key Account Executive, +358 50 465 3824, simo.liukkonen@indieplace.fi