Indieplace kehälogo valkoinen

Kasvuaan jatkava Indieplace monipuolistaa osaamistaan – 5 uutta vahvistusta tiimiin

Vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelutoimisto Indieplace vahvistaa osaamistaan rekrytoimalla musiikkialan konkari Piia Sarajuuren osaksi johtoryhmäänsä. Monipuolista kokemusta taloon tuovat myös uudet vahvistukset myynnin ja projektinhallinnan tiimeihin.

Indieplacen vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijuus kasvaa viidellä uudella osaajalla. Musiikki- ja viihdemaailmassa uransa luoneen Piia Sarajuuren rooli on kehittää ja monipuolistaa Indieplacen toimintaa yhdessä johtoryhmän kanssa sekä löytää uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Sarajuuri siirtyy Indieplacelle Sony Music Finlandilta, jossa hän vastasi kaupallisista artistiyhteistyökonsepteista.

Indieplace on Suomen kovin ja kokenein tekijä vaikuttajamarkkinoinnin alalla. Todella hienoa päästä mukaan huippuosaajien tiimiin ja laajentaa vaikuttajamarkkinoinnin osaamistani. Uskon, että 22 vuoden kokemukseni musiikki- ja viihdebisneksestä sekä vaikuttajamarkkinoinnista artistien kanssa tarjoaa hienoja mahdollisuuksia kehittää Indieplacen palveluja”, kertoo Sarajuuri.

Sarajuuri vahvistaa Indieplacen johtoryhmää ja hänellä tulee olemaan myös tärkeä rooli Kaleva Median asiantuntijoiden sparraajana vaikuttajamarkkinoinnin kokonaisuuksissa.

Indieplace on osa pohjoissuomalaista mediayhtiö Kaleva Mediaa, joka tarjoaa kokonaisvaltaisia markkinoinnin palveluita. Kaleva Median toteuttaman asiakaskyselyn mukaan erityisesti Pohjois-Suomessa on kova kysyntä vaikuttajamarkkinoinnin palveluille.

Toimimme valtakunnallisesti ja vaikuttajaverkostomme levittäytyy laajalti ympäri Suomea. Olemme huomanneet kasvavan kiinnostuksen palveluitamme kohtaan myös pohjoisessa. Piialla on luontainen halu ja kiinnostus kehittää pohjoisen vireyttä, mikä tekee hänestä täydellisen tähän positioon. Piian vankka osaaminen ja kokemus vakuuttivat meidät siitä, että hän on oikea ihminen kiihdyttämään Indieplacen kehitystä entisestään,” iloitsee Indieplacen toimitusjohtaja Hanna Vartiainen.

Maaliskuussa Indieplacen rivit ovat täydentyneet monialaisista huippuosaajista. Myyntitiimin uusi vahvistus Senior Account Manager Jonna Kälviä on aikaisemmin vastannut mm. ohjelmien myynnistä ja ostosta Yleisradiolla.

Lisäksi Indieplacen projektinhallinnan tiimiin on palkattu kolme uutta asiantuntijaa. Aiemmin All Good Managementilla Head of Partnerships -roolissa työskennellyt Thomas Näräkkä tuo tiimiin vahvaa vaikuttajanäkemystä. Lisää musiikki- ja tapahtuma-alan osaamista tuo mukanaan Kaisa Porri, joka on työskennellyt aiemmin Tuure Boeliuksen kiertue- ja artistimanagerina. Uusien vahvistusten viisikkomme viimeistelee Roosa Eronen, jolla on vankkaa kokemusta tapahtumatuotannoista ja sisältömarkkinoinnista.

 

Lisätietoja:

Piia Sarajuuri, 040 508 4568, piia.sarajuuri@indieplace.fi

Hanna Vartiainen, 044 548 5421 hanna.vartiainen@indieplace.fi

Indieplace on aidon vaikuttavuuden suunnittelutoimisto. Vuonna 2009 perustettu Indiedays, nykyisin Indieplace, on Suomen markkinajohtaja vaikuttajamarkkinoinnissa, ja sen omaan verkostoon kuuluu yli 1000 vaikuttajaa. Olemme vaikuttajamarkkinoinnin ja PR:n täyden palvelun kumppani: suunnittelemme strategian dataohjautuvasti ja luomme luovan konseptin, jonka pohjalta toteutamme markkinointiaktiviteetit ja mittaamme tulokset. Indieplace työllistää 25 henkilöä, ja sen ammattitaitoiset tiimit koostuvat kokeneista vaikuttavuuden asiantuntijoista. Indieplace on osa Kaleva Mediaa.