Indieplace laajentaa vaikuttajamarkkinoinnin palveluitaan PR:ään

Suomen johtava strategisen vaikuttajamarkkinoinnin toimisto Indieplace tarjoaa jatkossa myös ansaitun näkyvyyden palveluja lisäämällä PR:n palveluvalikoimaansa. Mellakka Helsingin Clarissa Hedman on rekrytoitu kehittämään tuoteportfoliota eteenpäin.

Indieplacen strategian kulmakivenä on löytää jatkuvasti asiakkaille entistä tehokkaampia ja tuloksellisempia tapoja tehdä vaikuttajamarkkinointia. Yhteistöiden suunnittelun taustalla vaikuttaa aina asiakkaiden tavoitteiden lisäksi data, jota Indieplace on ehtinyt kartuttaa tekemällä vaikuttajamarkkinoinnin kampanjoita jo yli 10 vuoden ajan. Palveluiden laajentaminen PR:n suuntaan auttaa Indieplacea palvelemaan asiakkaitaan jatkossa aiempaa kokonaisvaltaisemmin. Keskittämällä yhden toimijan käsiin PR:n toimenpiteet ja vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuudet säästetään asiakkaan resursseja ja saadaan entistä parempia tuloksia aikaan.

Indieplacen asiantuntemusta on vahvistettu entisestään rekrytoimalla Mellakka Helsingillä PR:n asiantuntijana ja tapahtumajärjestäjänä toiminut Clarissa Hedman. Hedman aloittaa Indieplacella elokuussa Head of Influencer Network -roolissa, ja vastaa täten jatkossa Indieplacen vaikuttajaverkostosta sekä PR-kokonaisuuden kehityksestä.

”Vaikuttajamarkkinoinnin ala kehittyy jatkuvasti. Suomen markkinoilta ei vielä löydy toimijaa, joka yhdistäisi kokonaisvaltaisesti ansaittua ja maksettua näkyvyyttä asiakkailleen. Meidän näkemyksemme mukaan näiden kahden yhteispeli on avain entistä tuloksellisempaan vaikuttajamarkkinointiin. PR:n kautta voimme jatkossa tarjota synergiaetuja vaikuttajayhteistöihin ja luoda entistä kattavamman strategian asiakkaiden kohderyhmän kiinnostuksen herättämiseksi. Olemme valtavan innoissamme, että saamme sellaisen huippuosaajan tiimiimme kuin Clarissa”, Indieplacen toimitusjohtaja Hanna Vartiainen sanoo.

“Koen PR-kokemukseni tuovan arvokkaan lisän Indieplacen tuoteportfolioon ja näin palvelevamme asiakkaitamme entistä tehokkaammin. Indieplace on yrityksenä nuorekas ja dynaaminen, joten on ilo olla mukana kehittämässä vaikuttajamarkkinoinnin pioneeriyritystä eteenpäin. Odotan innolla tulevaa ja mitä kaikkea pääsemme kehittelemään ammattitaitoisen tiimini kanssa!” Clarissa Hedman sanoo.

 

Lisätietoja:

Clarissa Hedman, 040 833 9204, clarissa.hedman@indieplace.fi

Hanna Vartiainen, 044 548 5421, hanna.vartiainen@indieplace.fi

 

Vuonna 2009 perustettu Indiedays, nykyisin Indieplace, on Suomen markkinajohtaja vaikuttajamarkkinoinnissa, ja sen omaan verkostoon kuuluu yli 600 vaikuttajaa. Indieplace on täyden palvelun vaikuttajamarkkinointitoimisto, jonka tavoitteena on tehdä entistä aidompaa ja viisaampaa vaikuttajamarkkinointia asiakkailleen. Indieplace suunnittelee ja toteuttaa vaikuttajamarkkinointia dataohjautuvasti: seuraamalla, mittaamalla ja analysoimalla mahdollistetaan asiakkaille vaikuttavat tulokset. Indieplace työllistää 17 henkilöä, ja sen asiantuntijatiimit koostuvat kokeneista eri alojen ammattilaisista. Indieplace on osa Kaleva Mediaa.