Indieplace kehälogo valkoinen

Stay up to date

Stay on top of the trends of the industry and learn the best practices of influencer marketing from our experts in authentic influence.

Instagramin pimeiltä markkinoilta voi ostaa tai myydä lähes mitä tahansa, mikä vaikuttaa somesuosioon, kuten feikkiseuraajia tai tykkäyksiä.

Feikkiseuraajat Instagramissa – mikä on suosion hinta?

Instagramin pimeillä markkinoilla voi ostaa tai myydä lähes mitä tahansa, mikä vaikuttaa somesuosioon. Tässä artikkelissa luomme katseen vaikuttajamarkkinoinnin pimeään puoleen ja käsittelemme feikkiseuraajien ja podien kaltaisia kikkoja vaikuttaa Instagram-tilin suosioon.

Read more
Sitoutuneisuus mittaa seuraajien kiinnostusta vaikuttajan julkaisua kohtaan – siksi se onkin vaikuttajamarkkinoinnin tärkein mittari.

Miksi sitoutuneisuus on vaikuttajamarkkinoinnin merkittävin ässä?

Sitoutuneisuuden aste kertoo prosentuaalisen osuuden julkaisun nähneistä henkilöistä, jotka ovat jollain tavalla reagoineet postaukseen, esimerkiksi kommentoimalla tai tykkäämällä. Sitoutuneisuuden astetta pidetään syystä vaikuttajamarkkinointikampanjan onnistumisen mittarina; mitä enemmän seuraajat ovat aktivoituneet toimimaan julkaisun nähdessään, sitä vaikuttavampi kampanja on.

Read more
Projektipäällikkö_Indieplace

Hae Projektipäälliköksi

(Haku sulkeutunut) Etsimme määrätietoista ja idearikasta projektipäällikköä Indieplacen kasvavaan tiimiin! Projektipäällikkönä vastuullasi on yhdessä asiakkuuspäällikköjen kanssa vaikuttaja- ja sisältömarkkinointikampanjoiden johtaminen ja niiden onnistumisen takaaminen laadun, tulosten, budjetin ja aikataulun osalta.

Read more
Vaikuttajamarkkinoinnin luvut osoittavat, että brändien kannattaa hyödyntää vaikuttajia markkinoinnissaan viimeistään nyt.

Vaikuttajamarkkinoinnin merkittävimmät luvut

Kokosimme keskeisimmät vaikuttajamarkkinoinnin luvut infograafiin, jotta voit käyttää sitä vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelun tukena. Infograafista saat nopealla silmäyksellä yhteenvedon vaikuttajamarkkinoinnin suosiosta ja tehokkuudesta. Vaikuttajamarkkinoinnin luvut osoittavat, että brändien kannattaa hyödyntää vaikuttajia markkinoinnissaan viimeistään nyt.

Read more
en_GBEnglish