Authentic influence

Indieplace is a creative and strategic
PR and influencer marketing agency

Indieplace musta kehys

We are a creative and
strategic influencer marketing and PR agency

Authenticity is present every day in everything that we do. We want to make social media a more authentic place, and influencer marketing an industry that moves people and changes the culture on social media. Our data-based approach has been enriched with creativity, and it ensures authentic influence across channels.

01

Influential services

02

Diverse network of influencers

03

Influencer marketing with impactful results

04

Team of experts

Current issues

Vaikuttajamarkkinoinnin trendit 2024

Vuosi lähenee loppuaan, joten nyt on taas aika kurkistaa kristallipalloon ja katsoa mitä ensi vuosi tuo tullessaan. Mitkä vaikuttajamarkkinoinnin trendit 2024 vuonna valtaavat alaa? Mullistaako tekoäly markkinoinnin ja kiilaako TikTok vihdoin alustojen kärkipaikalle – lue trendikatsauksemme, niin tiedät!

Read more

Vaikuttajamarkkinoinnin hinta – eli mistä koko kakku koostuu?

Vaikuttajamarkkinoinnin hinta on yksi yleisimmistä kysymyksistä, mitä alaan liittyen kysytään. Koska vaikuttajamarkkinointia ei voi ostaa samalla tavalla kuin muuta mediaa, on myös yksiselitteisen hinnan antaminen alalla haastavaa. Tässä artikkelissa myyntitiimiämme vetävä Pauliina Paakki avaa tarkemmin, millaisista aineksista vaikuttajamarkkinoinnin hinta on leivottu.

Read more

PR ja vaikuttajamarkkinointi – mediakentän dynaamisin duo

PR ja vaikuttajamarkkinointi yhdistettynä tarjoavat lukuisia synergiaetuja puhumattakaan paremmista tuloksista. Tunnetusti tiimityöllä saavutetaan merkittäviä tavoitteita tehokkaammin, joten tässä artikkelissa kerromme, miksi PR:n ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistäminen auttaa sinun brändisi voittamaan kilpailun kuluttajien huomiosta.

Read more

Joulun taikaa somessa – erotu vaikuttajien sisällöillä

Joulu on todellista markkinoinnin ruuhka-aikaa! Mainoskampanjat pyörivät eri medioissa täydellä teholla ja jokainen mainostaja haluaa joulun kovista myyntipäivistä oman osansa. Monelle yritykselle joulusesonki onkin vuoden tärkein ajanjakso, kun koko vuoden tuloksesta tehdään merkittävä osa. Miten siis erottua jouluruuhkassa ja tavoittaa kuluttajat tehokkaasti? Lue tämä, niin tiedät!

Read more

Most popular content

Kaikki Instagram-analytiikasta

Kaikki Instagram-analytiikasta

Riippumatta käyttämästäsi alustasta tai markkinointityökaluistasi, on mittareiden seuraaminen ja tulosten analysointi on avain menestykseen. Tässä artikkelissa esittelemme Instagram-analytiikan työkalut ja kerromme parhaat vinkit niiden hyödyntämiseen.

Read more
Vaikuttajamarkkinointitutkimus2017

Vaikuttajamarkkinoinnin tutkimus 2017

Vaikuttajamarkkinointi koetaan markkinoinnin ammattilaisten puolesta yhä kiinnostavampana markkinointikeinona, jonka avulla oikeat kohderyhmät tavoitetaan tehokkaasti. Indieplace toteutti huhtikuussa 2017 vaikuttajamarkkinoinnin tutkimuksen, joka kartoitti yli sadan markkinoinnin

Read more
TikTok

Mikä on TikTok, ja mitä jokaisen tulisi tietää siitä?

Koetko itsesi teknologiseksi dinosaurukseksi aina, kun joku z-sukupolven edustaja mainitsee sovelluksen nimeltä TikTok? Olipa lähtökohtasi TikTokiin tutustumiseen mikä hyvänsä, on tämä artikkeli juuri sinua varten. Artikkelissa kerromme mikä on TikTok ja mitä jokaisen tulisi tietää siitä.

Read more
Instagram-kuva vai Instagram Stories – kanavien roolitus vaikuttajamarkkinoinnissa

Instagram-kuva vai Instagram Stories – kanavien roolitus vaikuttajamarkkinoinnissa

Yleinen harhakäsitys on, että vain feed-kuvalla voi vaikuttaa, sillä Instagram Stories katoaa 24 tunnin päästä julkaisusta. Storiesin pinnan alla kuplii kuitenkin lukuisia hyötyjä, jotka ovat nostaneet Storiesin altavastaajasta tasavertaiseksi kilpailijaksi alustan valtaistuinpelissä. Tässä artikkelissa pureudumme Instagram feed-julkaisun ja Storiesin väliseen suhteeseen ja ohjeistamme valjastamaan kanavat vaikuttavimpaan käyttöön.

Read more
en_GBEnglish