
Kuolevatko blogit?
Blogit ovat olleet vaikuttajamarkkinoinnin pelipöydän mestareita jo vuosikausia, mutta ovatko ne jo elinikänsä ehtoopuolella?
Pysy kartalla alan trendeistä ja opi vaikuttajamarkkinoinnin parhaat käytännöt aidon vaikuttavuuden asiantuntijoilta.
Blogit ovat olleet vaikuttajamarkkinoinnin pelipöydän mestareita jo vuosikausia, mutta ovatko ne jo elinikänsä ehtoopuolella?
Mikrovaikuttajat ja nanovaikuttajat ovat vaikuttajamarkkinoinnin kuumin trendi. Suurten staravaikuttajien avulla tavoitat takuuvarmasti laajan yleisön, mutta tiesitkö, että myös pienempien mikro- ja nanovaikuttajien avulla voit saada loistavia tuloksia?
Mitä roolia strateginen vaikuttajamarkkinointi näyttelee siinä menestystarinassa, jonka perusteella Olympus valikoituu nuorten naisten suosikkikameraksi vuosi toisensa jälkeen?
Koetko itsesi teknologiseksi dinosaurukseksi aina, kun joku z-sukupolven edustaja mainitsee sovelluksen nimeltä TikTok? Olipa lähtökohtasi TikTokiin tutustumiseen mikä hyvänsä, on tämä artikkeli juuri sinua varten. Artikkelissa kerromme mikä on TikTok ja mitä jokaisen tulisi tietää siitä.
Mikä tekee vaikuttajamarkkinoinnista niin tehokasta, että sen suosion kasvulle ei näy loppua? Listasimme 30 syytä tehdä vaikuttajamarkkinointia, jotka jokaisen markkinoijan pitäisi tietää.
Mikä on vaikuttajan vastuu ja mistä rakentuu autenttinen yhteistyö? Me kysyimme, Sara Tickle, Anniina Jalkanen ja At Maria’s vastasivat.
Kaupallisten yhteistöiden merkinnästä on tullut arkinen asia blogimaailmassa, ja hyvä niin. Vaikuttajamarkkinointi on parhaimmillaan yhteistyötä vaikuttajan, yrityksen ja vaikuttajamarkkinointitoimiston kesken. Siksi on tärkeää, että kaikki osapuolet ovat samaa mieltä yhteistyön läpinäkyvyyden merkityksestä.
Tässä artikkelissa opastamme merkitsemään kaupalliset yhteistyöt selkeästi.
Vaikuttajamarkkinoinnin kohdentaminen onnistuu parhaiten tiedostamalla eri sukupolvien kulutustottumukset, arvomaailmat, ja kanavakohtaiset mieltymykset. Tässä artikkelissa tarkastelemme sukupolvien eroja ja vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelua kutakin kohderyhmää houkuttelevaksi. Infograafi tarjoaa tärppejä X-,Y- ja Z-sukupolvien tavoittamiseen.
(Haku sulkeutunut) Asiakkuuspäällikön tehtävässä vastaat asiakkuuksien tavoitteellisesta ja järjestelmällisestä hankinnasta, hoidosta sekä kasvattamisesta.
Indieplace Oy
Käenkuja 3A
00500 Helsinki
Finland