Pysy ajan tasalla

Pysy kartalla alan trendeistä ja opi vaikuttajamarkkinoinnin parhaat käytännöt aidon vaikuttavuuden asiantuntijoilta.

Kuolevatko blogit? Tilastot osoittavat, että blogien lukijat ovat vanhempia kuin ennen.

Kuolevatko blogit?

Blogit ovat olleet vaikuttajamarkkinoinnin pelipöydän mestareita jo vuosikausia, mutta ovatko ne jo elinikänsä ehtoopuolella?

Lue lisää
Mikrovaikuttajat ja nanovaikuttajat ovat vaikuttajamarkkinoinnin tämän vuoden kuumimpia trendejä maailmanlaajuisesti.

Muista myös mikrovaikuttajat!

Mikrovaikuttajat ja nanovaikuttajat ovat vaikuttajamarkkinoinnin kuumin trendi. Suurten staravaikuttajien avulla tavoitat takuuvarmasti laajan yleisön, mutta tiesitkö, että myös pienempien mikro- ja nanovaikuttajien avulla voit saada loistavia tuloksia?

Lue lisää
TikTok on sovellus, joka pyörii nyt monen nuoren näytöllä, mutta voiko se olla myös vaikuttajamarkkinoinnin alusta?

Mikä on TikTok, ja mitä jokaisen tulisi tietää siitä?

Koetko itsesi teknologiseksi dinosaurukseksi aina, kun joku z-sukupolven edustaja mainitsee sovelluksen nimeltä TikTok? Olipa lähtökohtasi TikTokiin tutustumiseen mikä hyvänsä, on tämä artikkeli juuri sinua varten. Artikkelissa kerromme mikä on TikTok ja mitä jokaisen tulisi tietää siitä.

Lue lisää

Yhteistöiden merkintä – läpinäkyvyys lisää luotettavuutta

Kaupallisten yhteistöiden merkinnästä on tullut arkinen asia blogimaailmassa, ja hyvä niin. Vaikuttajamarkkinointi on parhaimmillaan yhteistyötä vaikuttajan, yrityksen ja vaikuttajamarkkinointitoimiston kesken. Siksi on tärkeää, että kaikki osapuolet ovat samaa mieltä yhteistyön läpinäkyvyyden merkityksestä.
Tässä artikkelissa opastamme merkitsemään kaupalliset yhteistyöt selkeästi.

Lue lisää

Hae asiakkuuspäälliköksi

(Haku sulkeutunut) Asiakkuuspäällikön tehtävässä vastaat asiakkuuksien tavoitteellisesta ja järjestelmällisestä hankinnasta, hoidosta sekä kasvattamisesta.

Lue lisää